دوستت دارم مریم من

...تقدیم به عزیزترین و بهترینم که به من زندگی دوباره بخشید

دوستت دارم مریم من

...تقدیم به عزیزترین و بهترینم که به من زندگی دوباره بخشید

فیلم کنسرت روی آب!

امروز با مریم رفتیم سینما آزادی تا به نوعی وقتمون رو در کنار هم بگذرونیم .

یک فیلم انتخاب کردیم به نام "کنسرت روی آب" !   

با بازی:حمید لولایی، اکرم محمدی، فرزاد فرزین، حامد ملک، احمد پور مخبر، علی اوسیوند، ماندانا حیدری و زهره فکور صبور...

انتخابمون هم فقط رو حساب این بود که از نظر زمانی به برنامه ی ما می خورد چون فیلمهای بهتری هم برای دیدن بودند اما خب به تایم و برنامه ی ما نمیخوردن... 

تقریبا 90 دقیقه وقت گذاشتیم برای یک فیلم پوچ و بی معنی!

اصلا نه سر داشت و نه ته! 

فقط یه چی ساخته بودن دور همی برای خالی نبودن عریضه... 

در کل مطمئنا اگر این فیلم فروشی هم داشته باشه فقط و فقط رو حساب بازی فرزاد فرزین میتونه باشه...   

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد