دوستت دارم مریم من

...تقدیم به عزیزترین و بهترینم که به من زندگی دوباره بخشید

دوستت دارم مریم من

...تقدیم به عزیزترین و بهترینم که به من زندگی دوباره بخشید

اسب حیوان نجیبی است!

امروز بازم با مریم رفتیم یک فیلم دیدیدم 

فیلمش بدک نبود و هر چی بود ثبت شد تو برگی از دفترچه خاطراتمون...  

اینم در همین ابتدا بگم که به شخصه پیشنهاد نمیکنم وقتتونو برای دیدن این فیلم هدر کنید...

اسب حیوان نجیبی است پنجمین فیلم سینمایی عبدالرضا کاهانی و  ساخت سال ۱۳۸۹ است. 

داستان این فیلم درباره مرد کلاهبرداری است که با لباس مبدل مامور نیروی انتظامی شب ها در کوچه و خیابانهای شهر راه می افتد و با مسئله ساختن از کوچکترین موارد منفی آدم ها از آنها اخاذی می کند.  

بازیگران:رضا عطاران، حبیب رضایی، پارسا پیروزفر، مهتاب کرامتی، باران کوثری، کارن همایونفر، مهران احمدی... 

 

 

 

 

بعد از سینما هم رفتیم روبروی سینما آزادی که به اصطلاح غذاهای ایتالیایی سرو میکرد که اونجام به نظرم فقط مفت قیمتاش بالا بود ولی غذاهاش از حق نگذریم خوب بود بد نبود و البته با سلیقه هم بودن... 

در کل اینم بود یک تجربه...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد