دوستت دارم مریم من

...تقدیم به عزیزترین و بهترینم که به من زندگی دوباره بخشید

دوستت دارم مریم من

...تقدیم به عزیزترین و بهترینم که به من زندگی دوباره بخشید

ازدواج...

عاشقتم خدا همیشه حفظت کنه 

ما در مهرماه امسال (۹۱)به خواست خدا با هم مزدوج شدیم...

نظرات 1 + ارسال نظر
عاشق یک لحظه نگاهت دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ق.ظ http://rahmat14.blogfa.com

بنویسید به دیوار سکوت:
«عشق سرمایه ی هر انسان است»
بنشانید به لب حرف قشنگ ...
حرف بد وسوسه ی شیطان است ...
و بدانید که فردا دیر است ،،،
و اگر غصه بیاید امروز
تا همیشه دلتان درگیر است ...
پس بسازید رهی را
که کنون تا به ابد سوی صداقت برود ...
و بکارید به هر خانه گلی ،،،
که فقط بوی « محبت » بدهد...
بنویسید به دیوار سکوت:
«عشق سرمایه ی هر انسان است»
بنشانید به لب حرف قشنگ ...
حرف بد وسوسه ی شیطان است ...
و بدانید که فردا دیر است ،،،
و اگر غصه بیاید امروز
تا همیشه دلتان درگیر است ...
پس بسازید رهی را
که کنون تا به ابد سوی صداقت برود ...
و بکارید به هر خانه گلی ،،،
که فقط بوی « محبت » بدهد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد