دوستت دارم مریم من

...تقدیم به عزیزترین و بهترینم که به من زندگی دوباره بخشید

دوستت دارم مریم من

...تقدیم به عزیزترین و بهترینم که به من زندگی دوباره بخشید

مزرعه گاو

من و همسرم از یک مزرعه پرورش گاو بازدید می کردیم که تابلوی نصب شده برای اولین گاو نوشته شده بود این گاو نر 60 بار در سال قبل جفت گیری کرده که همسرم درکنارم لبخند می زد و گفت این یعنی بیش از یک بار در هفته!
رفتیم تارسیدیم به گاو بعدی که برایش نوشته شده بود این گاو 150 بار در سال گذشته جفت گیری کرده!
همسرم با مشت ضربه ای به من زد و گفت: وای خدای من این یعنی بیش از 2بار در هفته تو باید چیزهای زیادی از این گاو یاد بگیری همینطور رفتیم تا رسیدیم به گاو بعدی که تابلوش نوشته شده بود این گاو  365 بار در سال گذشته جفت گیری کرده!
همسرم خیلی هیجان زده شد و با آرنج محکم به دنده های شکسته ام زد وگفت واقعا از این یکی باید یاد بگیری من نگاهش کردم و گفتم برو ازش بپرس تمام این مدت با همان گاو اولی بوده!!!؟

نظرات 1 + ارسال نظر
رسول حیدری چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ب.ظ http://esfun.net

با سلام و خسته نباشید
در صورتی که دوست دارید یک شغل دوم از طریق اینترنت و با گذاشتن محصولات ما در سایت خود و با فروش آنها از پورسانت های خوب تا سقف 150 تا 200 هزار تومان بهرمند شوید برای اطلاعات بیشتر به سایت http://www.esfun.net/orderwork.aspxمراجعه فرماید. در صورت فروش محصولات از طریق پنل شما قابل مشاهده و بدون انکار می باشد و حتی می توانید برای اطمینان با خریدار مکاتبه داشته باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد